Audio
Spotify link:
https://link.tospotify.com/8TqqlSWGPbb
Korte samenvatting
#174: Het lijkt wel alsof bedrijven hard cliënten nodig hebben om te blijven bestaan in deze tijd. De voor en na foto’s vliegen om je oren: “Kijk eens hoe goed wij resultaat leveren?”. Met afslanken zegt zo’n foto helemaal niets, omdat afslanken het probleem niet is. Wie houdt deze resultaten vijf jaar vol bijvoorbeeld? Het zijn momentopnames in een positieve tijd. Weet jij wanneer deze foto’s wel handig zijn? Dat hoor je in onze Preek van Freek podcast!
Wil je meer weten over dit onderwerp? Luister dan naar de podcast!
Leren verantwoord afvallen?
Bij onze begeleiding zit dat goed. Wij leren je ontspannend te kijken naar afslanken en alle bijkomende onderwerpen. Vraag vrijblijvend informatie aan via het onderstaande formulier!
Hi Freek, interessante podcast. Natuurlijk zijn die voor-na foto’s onzin. Waar ik als marketeer vaak over val, is dat het heel slecht wordt uitgevoerd. Soms kan ik niet goed zien, welke foto voor of na genomen is. Daarnaast heb ik geen moeite met blootfoto’s, mits ze maar wel enigszins esthetisch en aantrekkelijk zijn. Meestal ontbreekt dat.
Omdat het voor marketing/klantenwerving WEL werkt, ben ik er niet op tegen, maar adviseer wel om dit frele werk uit te besteden.
Zie ook https://www.atsites.nl/voor-en-na-afbeeldingen-tonen-met-een-slider/